Denne heeft de Rabobank aan de lijn

Stel oe vöar. De Rabobank belt oe en ie zegt:

Welkom Rabobank.
Dit gesprek kan opgenomen worden.
Wilt u uw vraag in een paar woorden formuleren? Spreek rustig.

Zol toch gek weane?
En det as de mevrouw van de Rabobank dan iets zeg as ‘uw verzekeringspolis is niet actueel meer’ det ie dan zegt:

U hebt een vraag over mijn verzekeringspolis.
Wij verbinden u door met een van mijn familieleden.
Helaas is de wachttijd langer dan u van ons gewend bent.
De wachttijd is ongeveer drie minuten.

Noa dertig seconden:
Al onze adviseurs zijn op dit moment in gesprek.
We helpen u graag zo snel mogelijk verder.
Via dennevanknöldert.nl en via de app kunt u zaken ook snel zelf regelen.

Een minute later:
Het spijt ons dat er nog steeds niemand van de familie beschikbaar is.

Dus toen ik de Rabobanke bellen en in die procedure terecht kwam, waren mien rustig geformuleerde woorden: “ik wil graag een sprekende persoon aan de lijn”, woarnoa een computer zei: “u wilt graag een receptionist spreken?”

Drie minuten later stund een heel oarige mevrouw mie te woard en toen ik mien beklag deed oaver die rare antwoardapparaten, zei ze: “mar ik ben toch best vriendelijk?”

En doar kon ik het allenig mar hillemoal mee iens weane. De uutvoerders, die de klappen op de werkvloere opvangt, denkt niet in geld, die doet gewoon stinkend hun best.

Het bericht Denne heeft de Rabobank aan de lijn verscheen eerst op Opinie in Salland.


Het hele artikel is te lezen op www.Salland1.nl

Over Salland TV

x

Check Also

Presentatie door fysiotherapeuten bij MS-contactmiddag op 23 november

Contactmiddag voor mensen met MS (Multiple Sclerose) op zaterdag 23 november en ...